STTTên tài liệu
1. Tiêu chuẩn về Toán học. Khoa học tự nhiên số 03/2025

Loại Cơ sở dữ liệu: Tiêu chuẩn

08/03/2025 731
2. Effects of combined application of slow-release nitrogen fertilizer and urea on nitrogen uptake, utilization and yield of maize under two tillage methods. Scientific Reports (Nature Publisher Group); London Vol. 15, Iss. 1, (2025): 5007

Loại Cơ sở dữ liệu: Thông tin theo lĩnh vực nghiên cứu

15/2/2025 719
3. Improving Health-Related Quality of Life in Hepatocellular Carcinoma Patients: Key Methodologies for Assessing Patient Reported Outcomes and Intervention Targets. Journal of Hepatocellular Carcinoma; Macclesfield Vol. 12, (2025): 497-511

Loại Cơ sở dữ liệu: Thông tin theo lĩnh vực nghiên cứu

15/2/2025 883
4. Tiêu chuẩn về Toán học. Khoa học tự nhiên số 02/2025

Loại Cơ sở dữ liệu: Tiêu chuẩn

08/02/2025 186
5. Exploring patients’ experience using PROMs within routine post-discharge follow-up assessment after stroke: a mixed methods approach. Journal of Patient-Reported Outcomes; Heidelberg Vol. 8, Iss. 1, (Dec 2024): 46

Loại Cơ sở dữ liệu: Thông tin theo lĩnh vực nghiên cứu

15/1/2025 171
6. The impact of self-care training using the teach-back method on health anxiety in patients with coronary artery disease: A randomized controlled clinical trial. Journal of Education and Health Promotion; Mumbai Vol. 13, Iss. 1, (Dec 2024).

Loại Cơ sở dữ liệu: Thông tin theo lĩnh vực nghiên cứu

15/1/2025 333
7. Production of liquid smoke using auto thermal slow pyrolysis method and its application for plant pesticide. IOP Conference Series. Earth and Environmental Science; Bristol Vol. 1414, Iss. 1, (Dec 2024): 012041

Loại Cơ sở dữ liệu: Thông tin theo lĩnh vực nghiên cứu

15/1/2025 139
8. Bioconversion of legume cover crop waste into organic fertilizer based on integrated composting-vermicomposting method. Earth and Environmental Science; Bristol Vol. 1422, Iss. 1, (Dec 2024): 012022

Loại Cơ sở dữ liệu: Thông tin theo lĩnh vực nghiên cứu

15/1/2025 774
9. Exploring patients’ experience using PROMs within routine post-discharge follow-up assessment after stroke: a mixed methods approach. Journal of Patient-Reported Outcomes; Heidelberg Vol. 8, Iss. 1, (Dec 2024): 46

Loại Cơ sở dữ liệu: Thông tin theo lĩnh vực nghiên cứu

15/1/2025 419
10. The impact of self-care training using the teach-back method on health anxiety in patients with coronary artery disease: A randomized controlled clinical trial. Journal of Education and Health Promotion; Mumbai Vol. 13, Iss. 1, (Dec 2024).

Loại Cơ sở dữ liệu: Thông tin theo lĩnh vực nghiên cứu

15/1/2025 226
Trang 1 / 98: Đầu Trước 12345678910... Sau Cuối
Scroll