1.
|
Tiêu chuẩn về Toán học. Khoa học tự nhiên số 03/2025
Loại Cơ sở dữ liệu: Tiêu chuẩn
|
08/03/2025
|
731
|
2.
|
Effects of combined application of slow-release nitrogen fertilizer and urea on nitrogen uptake, utilization and yield of maize under two tillage methods. Scientific Reports (Nature Publisher Group); London Vol. 15, Iss. 1, (2025): 5007
Loại Cơ sở dữ liệu: Thông tin theo lĩnh vực nghiên cứu
|
15/2/2025
|
719
|
3.
|
Improving Health-Related Quality of Life in Hepatocellular Carcinoma Patients: Key Methodologies for Assessing Patient Reported Outcomes and Intervention Targets. Journal of Hepatocellular Carcinoma; Macclesfield Vol. 12, (2025): 497-511
Loại Cơ sở dữ liệu: Thông tin theo lĩnh vực nghiên cứu
|
15/2/2025
|
883
|
4.
|
Tiêu chuẩn về Toán học. Khoa học tự nhiên số 02/2025
Loại Cơ sở dữ liệu: Tiêu chuẩn
|
08/02/2025
|
186
|
5.
|
Exploring patients’ experience using PROMs within routine post-discharge follow-up assessment after stroke: a mixed methods approach. Journal of Patient-Reported Outcomes; Heidelberg Vol. 8, Iss. 1, (Dec 2024): 46
Loại Cơ sở dữ liệu: Thông tin theo lĩnh vực nghiên cứu
|
15/1/2025
|
171
|
6.
|
The impact of self-care training using the teach-back method on health anxiety in patients with coronary artery disease: A randomized controlled clinical trial. Journal of Education and Health Promotion; Mumbai Vol. 13, Iss. 1, (Dec 2024).
Loại Cơ sở dữ liệu: Thông tin theo lĩnh vực nghiên cứu
|
15/1/2025
|
333
|
7.
|
Production of liquid smoke using auto thermal slow pyrolysis method and its application for plant pesticide. IOP Conference Series. Earth and Environmental Science; Bristol Vol. 1414, Iss. 1, (Dec 2024): 012041
Loại Cơ sở dữ liệu: Thông tin theo lĩnh vực nghiên cứu
|
15/1/2025
|
139
|
8.
|
Bioconversion of legume cover crop waste into organic fertilizer based on integrated composting-vermicomposting method. Earth and Environmental Science; Bristol Vol. 1422, Iss. 1, (Dec 2024): 012022
Loại Cơ sở dữ liệu: Thông tin theo lĩnh vực nghiên cứu
|
15/1/2025
|
774
|
9.
|
Exploring patients’ experience using PROMs within routine post-discharge follow-up assessment after stroke: a mixed methods approach. Journal of Patient-Reported Outcomes; Heidelberg Vol. 8, Iss. 1, (Dec 2024): 46
Loại Cơ sở dữ liệu: Thông tin theo lĩnh vực nghiên cứu
|
15/1/2025
|
419
|
10.
|
The impact of self-care training using the teach-back method on health anxiety in patients with coronary artery disease: A randomized controlled clinical trial. Journal of Education and Health Promotion; Mumbai Vol. 13, Iss. 1, (Dec 2024).
Loại Cơ sở dữ liệu: Thông tin theo lĩnh vực nghiên cứu
|
15/1/2025
|
226
|